سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قاصدک
قالب های وبلاگ آمادهدایرکتوری وبلاگ های ایرانیانپارسی بلاگپرشین یاهو
جویای دانش میان نادانان، همچون زنده در میان مردگان است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
نویسنده : قاصدکی:: 88/8/26:: 9:3 صبح

 

 

 

ما در جهت رفع این مشکل راهکارهایی را معرفی می کنیم که استفاده ی از آن می تواند شما را تا حدودی یاری دهد...
 

جدای اینکه دلایل جوش و آکنه را ابتدا بهتراست توسط پزشک بررسی و رفع نمود اما گاهی افراد از مراجعه ی مکرر نزد پزشک خسته شده و درپی یافتن راهی بی دردسر و راحت تر می گردند که در منزل و با هزینه ی کمتری انجام پذیر باشد.

ما هم در جهت رفع این مشکل راهکارهایی را معرفی می کنیم که استفاده ی از آن می تواند شما را تا حدودی یاری دهد.

از آنجایی که تغذیه در داشتن پوستی سالم و شاداب بسیار موثربوده و حرف اول را می زند این بار راه رسیدن به پوستی صاف و زیبا را با استفاده ازچند ماده ی طبیعی و مفید به شما توصیه می کنیم که قطعا مصرف مداوم و طولانی مدت آن شما را به نتیجه ی مطلوب خواهد رساند.
1-استفاده ازآب زرشک و زرشک :
 از آنجایی که زرشک دارای خواص بسیار مفیدی برای بدن و به خصوص پوست می باشد، مصرف آن در مدت زمانی نه چندان طولانی باعث می شود که پوست شما از جوشها پاک شده و به شادابی و شفافیت برسد که بهتر است برای اطمینان بیشتر این کار را خود در منزل انجام دهید و آن به این ترتیب است که:
یک قاشق غذا خوری سرپر زرشک را داخل یک فنجان آب ریخته وبه مدت 8 تا 9 ساعت بگذارید تا کاملا خیس بخورد که البته این کاررا می توانید از شب قبل هم انجام دهید، سپس زرشکها را در داخل همان فنجان آب با پشت قاشق کاملا له کرده و از صافی رد کنید، آب آن را میل کرده وزرشکها را بر روی پوستتان بمالید و در آرامش بگذارید تا آب آنها کاملا جذب پوستتان شود و بعد با آب ولرم شستشو نمایید.این کار را یک روز درمیان و به مدت یک الی دو ماه انجام دهید تا به نتیجه ی مطلوب و پوستی صاف و شفاف برسید.

2-استفاده ازختمی :
 ک قاشق غذا خوری گل ختمی را داخل یک فنجان آب سرد و خنک بریزید و خوب به هم بزنید و به مدت 15 دقیقه داخل یخچال بگذارید و صبر کنید تا کاملا ختمی ها خیس خورده و رنگ آب بنفش شود، بعد آن را از صافی رد کرده و آب آن را میل کنید و مواد صاف شده را بر روی پوست و به خصوص روی جوشها بمالید و 10 دقیقه بعد با آب ولرم شستشو دهید. اگر این کار را روزی یک بار انجام دهید حتما تاثیر آن را بر روی پوست ، به خصوص بر طرف شدن تورم جوشها خواهید دید .
 
3-استفاده از نشاسته :
 نشاسته ماده ای بسیار مفید در بر طرف کردن جوشهای صورت و تورم حاصل از آنها بر روی پوست می باشد بنابر این می توانید با استفاده از یک قاشق مرباخوری نشاسته که دریک استکان آب سرد وخنک حل کرده و میل می نمایید ، یک قاشق مربا خوری از همین مایع راهم بر روی پوست و جوشها مالیده ، 5 دقیقه صبر کنید،  فقط مراقب باشید چون نشاسته بر روی پوست سریع خشک می شود در این مدت کوتاه به هیچ وجه صحبت نکنید و نخندید زیرا باعث چروک شدن پوستتان خواهد شد.این کار را نیز یک روز در میان انجام دهید تا به نتیجه ی مطلوب برسید.
 
4-مصرف آب انار و آب گریپ فروت
 آب انار به دلیل خواص بسیار مفیدی که دارد و می توان به نمونه ی خون سازی و تصفیه ی خون اشاره کرد مصرف روزانه و یا حتی یک روز در میان آن در بر طرف کردن جوشها بسیارموثر بوده و کمک زیادی در رفع این مشکل خواهد کرد.
مصرف آب گریپ فروت و زدن فیبرهای آن بر روی پوست به دلیل داشتن ویتامین c کافی بسیار مفید بوده و استفاده ی یک روز در میان آن در رفع جوشها و تورم آنها بسیار موثر خواهد بود.
 
 
5-آب کرفس و آب هویج :
 هویج و کرفس را پس از شستشو با آب هویج گیری آب گرفته،  بهتر است یک در میان،  یک روز آب هویج و یک روز آب کرفس را به اندازه ی یک لیوان  میل کنید .آب کرفس علاوه بر شاداب کردن پوست شما در چربی سوزی و لاغری نیز موثر است.
 
 توصیه ای مفید:
با مصرف روزانه ی انواع  میوه و آب میوه های فصلی از جمله توت فرنگی، خیار، لیمو، پرتقال، سیب هندوانه و همچنین پیاز خام و استفاده ی هم زمان مقداری از آنها بر روی پوست،  شما می توانید با رساندن ویتامین های لازم به بدن و پوستتان همیشه از پوستی شاداب و سالم بر خوردار باشید زیرا پوست همیشه به غذا و مراقبت نیاز دارد.
 

 « همه ی آفریده ها آینه ی جمال آفریدگارند »


نظرات شما ()

نویسنده : قاصدکی:: 88/8/25:: 8:43 صبح

مادر من فقط یک چشم داشت . من از اون متنفر بودم ... اون همیشه مایه خجالت من بود ون برای امرار معاش خانواده برای معلم ها و بچه مدرسه ای ها غذا می پخت یک روز اومده بود دم در مدرسه که به من سلام کنه و منو با خود به خونه ببره خیلی خجالت کشیدم . آخه اون چطور تونست این کار رو بامن بکنه ؟ به روی خودم نیاوردم ، فقط با تنفر بهش یه نگاه کردم وفورا از اونجا دور شدمروز بعد یکی از همکلاسی ها منو مسخره کرد و گفت هووو .. مامان تو فقط یک چشم داره روز بعد بهش گفتم اگه واقعا میخوای منو شاد و خوشحال کنی چرا نمی میری ؟ اون هیچ جوابی نداد.... حتی یک لحظه هم راجع به حرفی که زدم فکر نکردم ، چون خیلی عصبانی بودم احساسات اون برای من هیچ اهمیتی نداشت دلم میخواست از اون خونه برم و دیگه هیچ کاری با اون نداشته باشم سخت درس خوندم و موفق شدم برای ادامه تحصیل به سنگاپور برم اونجا ازدواج کردم ، واسه خودم خونه خریدم ، زن و بچه و زندگی... از زندگی ، بچه ها و آسایشی که داشتم خوشحال بودم تا اینکه یه روز مادرم اومد به دیدن من اون سالها منو ندیده بود و همینطور نوه ها شو وقتی ایستاده بود دم در بچه ها به اون خندیدند و من سرش داد کشیدم که چرا خودش رو دعوت کرده که بیاد اینجا ، اونم بی خبر سرش داد زدم ": چطور جرات کردی بیای به خونه من و بجه ها رو بترسونی؟!" گم شو از اینجا! همین حالا اون به آرامی جواب داد : " اوه خیلی معذرت میخوام مثل اینکه آدرس رو عوضی اومدم " و بعد فورا رفت واز نظر ناپدید شد . یک روز یک دعوت نامه اومد در خونه من درسنگاپور برای شرکت درجشن تجدید دیدار دانش آموزان مدرسه ولی من به همسرم به دروغ گفتم که به یک سفر کاری میرم . بعد از مراسم ، رفتم به اون کلبه قدیمی خودمون ؛ البته فقط از روی کنجکاوی همسایه ها گفتن که اون مرده ولی من حتی یک قطره اشک هم نریختم اونا یک نامه به من دادند که اون ازشون خواسته بود که به من بدن ای عزیزترین پسر من ، من همیشه به فکر تو بوده ام ، منو ببخش که به خونت تو سنگاپور اومدم و بچه ها تو ترسوندم ، خیلی خوشحال شدم وقتی شنیدم داری میآی اینجا ولی من ممکنه که نتونم از جام بلند شم که بیام تورو ببینم آخه تو وقتی کوچیک بودی توی یک تصادف یکی از چشمات رو از دست دادی و من به عنوان یک مادر نمی تونستم تحمل کنم و ببینم که تو داری بزرگ میشی با یک چشم بنابراین چشم خودم رو دادم به تو برای من اقتخار بود که پسرم میتونست با اون چشم به جای من دنیای جدید رو بطور کامل ببینه با همه عشق و علاقه من به تو!!!!!!!!!!!!


نظرات شما ()

نویسنده : قاصدکی:: 88/8/19:: 9:43 صبح

هر جا که باشی میتونی صدای پای عشق رو بشنوی

باید بری رو موجش ، قد تاپ تاپ قلبت

اونوقت ، اگه بتونی تیکه های قلبها رو بهم بچسبونی میتونی  آخر عشق رو هم ببینی .

میدونم اگه به اندازه ی لحظه ای تو هر قلبی زندگی کنم میتونم عاشق ترین عاشق دنیا بشم

به فرشته ها بگو که درها رو باز کنن

فرشته هایی که تو قلبها زندگی میکنن

فرشته ی تو

فرشته ی او

فرشته های ساکن تمام قلبهای دنیا ......

من می خوام عاشق ترین عاشق دنیا بشم

عاشق همه ی مردم دنیا .........


نظرات شما ()

نویسنده : قاصدکی:: 88/8/16:: 11:32 صبح

BRAIN DAMAGING HABITS

رفتارهای مخرب برای مغز:
1.
No Breakfast

1.نخوردن صبحانه
People who do not take breakfast are going to have a lower blood sugar level. This leads to an insufficient supply of nutrients to the brain causing brain degeneration.

کسانی که صبحانه نمی خورند قند خونشان به سطح پائینتری افت می کند. این امر باعث تامین نامناسب مواد غذائی برای مغز و در نتیجه افت فعالیت مغزی می شود.
2 .
Overeating

2. پرخوری
It causes hardening of the brain arteries, leading to a decrease in mental power.

این امر باعث تصلب شرائین (سختی دیواره رگهای) مغز شده و منجر به کاهش قدرت ذهنی می شود..

3.
Smoking

3- دخانیات
It causes multiple brain shrinkage and may lead to Alzheimer disease.

این امر باعث کوچک شدن چند برابری مغز و منجر به آلزایمر می شود.

4.
High Sugar consumption

4. استفاده زیاد قند و شکر
Too much sugar will interrupt the absorption of proteins and nutrients causing malnutrition and may interfere with brain development.

استفاده زیاد قند و شکر جذب پروتئین و مواد غذائی را متوقف می کند  و منجر به سوء تغذیه و احتمالا اختلال در رشد مغزی خواهد شد

5.
Air Pollution

5. آلودگی هوا
The brain is the largest oxygen consumer in our body. Inhaling polluted air decreases the supply of oxygen to the brain, bringing about a decrease in brain efficiency.

مغز بزرگترین مصرف کننده اکسیژن در بدن ماست. دمیدن هوای آلوده باعث کاهش اکسیژن تامینی مغز شده و منجر به کاهش کارآیی مغز می شود.

6 .
Sleep Deprivation

6. کمبود خواب
Sleep allows our brain to rest.. Long term deprivation from sleep will accelerate the death of brain cells..

خواب به مغزمان اجازه استراحت می دهد. دوره طولانی کاهش خواب منجر به شتاب گیری مرگ سلولهای مغزی خواهد شد.

7.
Head covered while sleeping

 7. پوشاندن سر به هنگام خواب
Sleeping with the head covered increases the concentration of carbon dioxide and decrease concentration of oxygen that may lead to brain damaging effects.

 خوابیدن با سر پوشیده باعث افزایش تجمع دی اکسید کربن و کاهش تجمع اکسیژن شده و منجر به تأثیرات مخرب مغزی خواهد شد..

8.
Working your brain during illness

8.کار کشیدن از مغزتان در هنگام بیماری
Working hard or studying with sickness may lead to a decrease in effectiveness of the brain as well as damage the brain.

کار سخت یا مطالعه در زمان بیماری ممکن است منجر به کاهش کارآئی مغز و در نتیجه صدمه مغزی شود

9.
Lacking in stimulating thoughts

9.کاهش افکار مثبت
Thinking is the best way to train our brain, lacking in brain stimulation thoughts may cause brain shrinkage.

فکر کردن بهترین راه برای تمرین دادن به مغزمان است. کاهش افکار مثبت مغزی ممکن است باعث کوچک شدن مغز شود.

10.
Talking Rarely

10. کم حرفی
Intellectual conversations will promote the efficiency of the brain

مکالمات انتزاعی منجر به رشد کارآئی مغز خواهد شد.

www.tehrangol.com
نظرات شما ()

نویسنده : قاصدکی:: 88/8/7:: 10:51 صبح

 

 

http://www.tehrangol.com

 

http://www.tehrangol.com
نظرات شما ()

   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

54247:کل بازدید
23:بازدید امروز
0:بازدید دیروز
پیوندهای روزانه
درباره خودم
قاصدک
قاصدکی
قاصدک ها چه خبر آوردید از کجا از کی خبر آوردید خوش خبر باشید
حضور و غیاب

یــــاهـو

لوگوی خودم
قاصدک
لوگوی دوستان




لینک دوستان

پولکی

فهرست موضوعی یادداشت ها
آنفلانزا . اس ام اس . پاییزی . پد . پد کف پا . خبر فریب قاصدک . سموم . سیب . قاصدک اشک . قلب .
بایگانی
تیر 1388
مرداد 1388
شهریور 1388
مهر 1388
آبان 1388
آذر 1388
دی 1388
بهمن 88
اسفند 88
مرداد 89
آبان 89
آذر 89
اشتراک